Подзвонити Нам
Передзвоніть мені
Instagram
Наш Телеграм
Написати Нам
Меню
Кошик

Гарантійне обслуговування

Гарантійне обслуговування


1. На всі товари, придбані в Моби Дик, надається гарантія, яка дає право на: 

-обмін або повернення товару в строк до 14 днів з моменту придбання, згідно із Законом України «Про захист прав споживачів» (стаття 9); 

-проведення безоплатного ремонту впродовж гарантійного періоду за умови дотримання правил експлуатації; 

-обмін товару на підставі акту, виданого Авторизованим сервісним центром за результатами гарантійного обслуговування. 

2. Підготуйте товар до гарантійного обслуговування. 

При можливостi, збережіть важливу інформацію з пам’яті пристрою. Вимкніть встановлені паролі та графічні ключі, для безперешкодної перевірки пристрою. Вийміть сім-картки та картки пам’яті.

3. Підготуйте всі потрібні документи:

Це може бути виданий продавцем розрахунковий чек, що засвідчує факт купівлі, або гарантійний талон. При передачі пристрою на сервісне обслуговування не забудьте вказати контактні дані, щоб ми могли з Вами вз’язатися після завершення процедури ремонту.

Обмін чи повернення товару до 14 днів


Я можу обміняти товар або повернути товар?


Так, ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів з моменту покупки. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживача». Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка, переконайтеся що:

• товар не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, на лічильнику телефону не більше однієї хвилини розмов, програмне забезпечення не піддавалося змінам і т.п .;

• товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;

• збережені всі ярлики і заводське маркування.


Тобто ви маєте право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо товар не задовольнив вас за формою, габаритами, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням. Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.


У разі, якщо ви звернулися в перебігу 14 днів з моменту покупки з проханням обміняти товар належної якості, і товар відповідає критеріям товару належної якості, в такому випадку Продавець проводить обмін товару.


Якщо товар не відповідає товарному вигляду, має потертості і / або мікро подряпини - повернення такого товару продавцю неможливо.


Якщо товар не вмикається або працює неправильно, він передається в авторизований сервісний центр для проведення діагностики та сервісного обслуговування для усунення недоліків.



Де і як можна зробити обмін або повернення товару?


Обміняти або повернути товар можна в будь-якому магазині нашої мережі. При собі вам потрібно мати товар, упаковку і комплектуючі до нього, гарантійний талон або товарний чек. Для здійснення повернення необхідно написати відповідну заяву, зразок якого нададуть наші експерти на торговій точці. Термін розгляду заяви до семи днів.


Яка гарантія на цей товар?


Гарантія надається на термін від 14 днів до 24 місяців, в залежності від товару. Гарантія може бути представлена виробником або Продавцем. Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить гарантійний талон виробника або гарантійний талон Продавця.